ISABELANDREN.BLOGG.SE
✍ Skrivet 2012-12-10 - Klockan 09:55:03 ✍

Herregud!

Har helt glömt  bort bloggen helt under helgen!
Har varit fullt upp !
 
På fredag åkte jag vid 1 tiden till Mattias, och sen senare på kvällen drog vi hem till mig och bara tog det lungt!
 
Lördagen, åkte jag, Mattias och min kompis Josefin till Liseberg  ! 
det var superduper mysigt, men kallt! 
När vi var där såg vi en tjej i kortkort klänning och nylon strumpbyxor och höga klack skor! fattar inte hur hon inte kunde frysa ihjäl! :O 
 
Men vi hade jätte mysigt, vi gick på "spökhotellet Gasten" och sen åkte vi det nya LisebergsHjulet, det var as högt Haha...
 
På söndagen så åkte jag och Mattias in till stan och shoppade julklappar!  
Var super mysigt, hittade massa fina saker ! :) 
Alltid lika svårt att köpa julklappar,,, man vet aldrig vad dom vill ha .. men tror jag hittade några riktigt bra saker! ;)

Efter  våran lilla shoppning runda så gick vi och fikade på "Espresso House", så det har varit en toppen helg verkligen! 
 
 
Kommentarer

Fyll i alla rutor under, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (synlig bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0