ISABELANDREN.BLOGG.SE
✍ Skrivet 2012-12-18 - Klockan 09:31:54 ✍

Känns inte rätt?

Känns verkligen inte som jul! 
Snön försvinner och det börjar bli varmare ute, om 8 (?) dagar är det julafton! :o 
har inte ens koll på dagarna! Ganska pinsamt! 
 
 
Idag så ska jag iallafall ska jag till Josefin, och vi ska kolla på lite kläder till skolavslutningen på fredag. 
Jag skulle dansa, men nu har jag vrickat foten så kan inte vara med! :( 
sur som f*n. 
 
 
Igår så gick jag hem till min kompis Michael efter skolan,  vi typ satt och pratade bara och umgicks! 
senare på kvällen kom Mattias och då var vi så "tjocka" att vi gick till pizzerian och käkade ;) 
 
Bjuder på en sjukt "sexig" bild på mig och Michael ;) haha..
 
Kommentarer

Fyll i alla rutor under, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (synlig bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0