ISABELANDREN.BLOGG.SE
✍ Skrivet 2012-12-02 - Klockan 21:32:36 ✍

Oh vilken helg!

Helgen har varit helt fantastisk!

ƒredagen var det hemma mys med älsklingen, då var vi hemma hos honom och kollade film och bara tog det lungt!
Lördagen så åkte jag och Mattias in till stan och shoppade Julklappar, vi har kommit överens om att vi ska "välja" vad vi vill ha! Så jag valde en "mys tröja" eller vad man ska säga, en tjocktröja med "ludd" i från Gina Tricot. (den på bilden nedanför.)  Sen ett par jeans också från Gina Tricot, och Mattias tyckte även jag skulle ha två par örhängen så det fick jag också! ;)
Sen på kvällen tog vi bussen hem till mig och kollade på tv serien "House" och bara hade det gosigt! Han sov även över hos mig!
Och idag var det en mysig morgon, vi gick o köpte en go frukost på "Bolles" Och sen kollade vi ännu mera "House"!
Även varit på kalas, min yngsta kusin Melvin fyllde år! så fullt ös ;) 
 
Och nu har Mattias precis åkt hem, känns väldigt tomt med engång :( 
Men känner mig inte helt 100% frisk, ont i huvudet och bihålorna.. så får se hur det blir i morgon! 
 
Hur har eran helg varit? :) 
 
Kommentarer

Fyll i alla rutor under, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (synlig bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0