ISABELANDREN.BLOGG.SE
✍ Skrivet 2012-11-28 - Klockan 10:50:23 ✍

Dissar & Hissar

Jag ger en stor riktig jä*la diss till UGGS
För de tförsta så är dom riktigt fula, och när man har gått med dom ett tag så viker dom sig i hälarna! Usch riktigt fult!
Man hör det ju även på namnet? Uggs? Usch
Detta är nått av det fulaste jag vet! 
 
• Fula
•viker sig i hälarna
•läcker in vatten
•miss färgas
 
Så en fet DISS
 
 
 
 
HISSAR!
 

Jag hissar Johnny Bulls!
Har ett par bruna själv, riktigt snygga och sköna och gå i !
Läcker verkligen inte in nånting vatten, vilket är riktigt bra när man bor i sverige som är så regningt! 
Jag älskar dom, passar till det mesta ! 
Och om man känner på dom så är dom riktigt i riktig kvalitè 
Dom är inte jätte dyra heller, jag betala 1.200:- för mina och dom är verkligan värda sin pengar! 
 
•Snygga
•Sköna att gå i 
•Kvalitè
•vatten täta
•Inte för dyra! 
 
En stor hiss!
 

Kommentarer

Fyll i alla rutor under, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (synlig bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0