ISABELANDREN.BLOGG.SE
✍ Skrivet 2012-11-21 - Klockan 12:42:20 ✍

Dissar!

 "Nelly.com" 

Dom här jätte snygga kläder och skor m.m ! 
Men, det finns alltid ett men.
Dom har riktigt dålig kvalitè på sina saker! 
Jag köpte ett par högklackade där och får hem dom TRASIGA! 
min kompis köpte en klänning till skolbalen, får hem den med ett stor hål vi fick sy ihop precis innan vi skulle gå! 
 
Och sen när man ska kontakta Kundtjänsten går det inte att få tag på dom! och dom svarar inte! Jäkligt dåligt om jag får säga det själv! 
 
Lämna gärna en liten kommentar och säg vad du tycker?! 
 
 
Kommentarer
✍ Skrivet: 2012-11-21 - Klockan: 17:14:45 ✍
Tack till: Kuuuuuungeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen
Blogg:

ja det är väldigt bra, jag har själv beställt trosor där till mig, fast mer i det manliga formatet. ha det bra.

Svar: Gött du! ;)
isabelandreen.blogg.se

✍ Skrivet: 2012-11-21 - Klockan: 17:54:31 ✍
Tack till: Sandra SG
Blogg: http://sategu.blogg.se

jag har aldrig beställt där ifrån men jag hade en kompis som köpte ett par skor. Och när hon hade de för första gången så gick klackan AV på de. Sjukt dåligt!

Svar: Tycker det är sjukt dåligt!!
isabelandreen.blogg.se


Fyll i alla rutor under, tack!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (synlig bara för mig)

Din blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0